Edaakl12 aşkım benim bebeğim üç aylık 3:30 aylık üçüncü ayından itibaren gece beslenme süresini uzattım doktorun önerisiyle 5 saate kadar kendisinin uyanmasını bekliyorum eğer kendisi uyanmazsa rüya beslenmesi yapıyorum. Yani 5 saatten sonra her zaman alarm kurmuş oluyorum kalkmasa kendim kaldırıyorum, Bizim beslenme saatlerimiz şu şekilde saat 11:00 gibi yiyip yatıyor gece dörtte veriyorum sabah sekizde veriyorum ondan sonra rutin olarak 3 saatte 1 gündüz uyanık olduğu için kendisi acıkıyor bazen o öğününü güzel yapıyorsa 4 saatte 1 veriyorum ama gece Uyku düzenini adapte olmaya çalıştığımız için 4 saatin altında vermiyorum tabii ki bir önceki öğününü yememişse doğru düzgün