haydahocam Özellikle sağ kasığımda olmak üzere hem sağ hem sol kasığımda iki gündür ağrılarım var, bebek hareketlerini hissediyorum ama yine de farklı bir sebebi olabilir mi? Aynı haftada olup benimle aynı durumu yaşayan var mı?
Egss Geçti mi ağrılarınız Benim de aynı şekilde sağ tarafta ağrı var bebeğinde hareketlerini çok hissediyorum
haydahocam Egss geçti normalmiş rahim büyüdüğü için bir benim bebek rahme yakın durduğu için daha çok hissediyormuşum