Guliz 2 oğlum var Kaan Alp Emir Alp adında kimse Alp demiyor yada iki ismiyle seslenmiyor canım Kaan ve Emir diyorlar Alp neden koydum o zaman saçma geliyor bana artık 🤣 direk can olsun can diye seslensinler illah bir isim daha olucaksa ilk can olsun çünkü ilk isim neyse öyle sesnleniyorlar misal can demir ismi koyarım demir can koysam demir diyecekler diye 🤣🤣🤣