merymom_ Kızlar selam. 7 haftalık gebeyim özelde gebeliğimi takip edeceğim ama doktorum devlette de kaydını açtıralım dedi. Bilkent Şehir hastanesinden randevu alacağım ama direkt kadın doğum doktorundan alıp gidiyoruz değil mi?