Kızlar merhaba 32+6dayım 12. Haftadan beri coraspin kullanıyorum zaten , dün idrarımın çok köpüklü ve beyaz parçacıklı olduğunu gördüm ve iki gündür aniden vücudum inanılmaz ödem tuttu .. tansiyonum normal ama kendimi de çok iyi hissetmiyorum uykulu halim var ve gözlerim iyice bozuldu sanıyorum ama bulanık görüyor da olabilirim anlamadım gebelik zehirlenmesi başlamış olabilir mi ?