Bu arada kimseyi korkutup yanlış bilgilendirmek istemem ama yaklaşık 2-3 hafta önce bir yakınımdan duydum, dışarıda doktorda takipli olarak anlaşmalı egepolde doğuma gitmiş, anestezi ekibi yeni değişmiş sanırım epidurali yapamamışlar bir çok kez denemede, işte çok kilo almışsın ödemden bulamıyoruz, omurgan yamuk tarzı şeyler söylemişler, en son acıdan apar topar o halde başka hastaneye gitmişler. Bunu duyunca hastaneden bi korkmadım değil, ama doktorumu seviyorum ve daha çok haftam olduğu için bi karar veremedim devamı için