48sibel ACİLLL!!!!! Yalnızca “ anne sütü” alan 3 aylık bebeğim kakasını 3 4 gunde bir yapmaya başladı kabız olabilir mi? Asiri derecede huzursuz. Not: kilosu olmasi gerektiği gibi hatta kilolu bir bebek diyebilirim
Merve-metin 48sibel 10 güne kadar kakasını yapmayınca doktorlar normal sayıyorlar bol bol karnına masaj yapın benim bebeğimde 2 aylık 2-3 günde bir yapıyordu şimdi her emmeden sonra karın masajı muhakkak yapıyorum akşama doğru mutlaka yapıyor kakasını
rosatue 48sibel Demir ilacı ne kullanıyorsunuz? 1 hafta-10 gün kaka yapmaması normal diyen doktorlara dahi güvenmeyin. Evet o şekilde idare ediliyor olabilir ama bir güzel reflü olur bebeğiniz. O yüzden sebebini bulup çözmeye bakın mümkünse.
Mavi3475 48sibel 7 güne kadar yapmaması normal canım benimde bebeğim o dönemlerde 3 gün yapmazdı normal derdi doktor
48sibel Merve-metin normalde böyle küçük bebekler çok sık sık kaka yapar gün içinde bende anlayamadım gaz problemi yeni yeni geçiyor ama bu sefer de kakasını 3 4 gunde yapıyor. Emdiği süt nereye gidiyor anlamadım:))))
48sibel rosatue demir ilacı kullanmıyorum henüz , gaz problemimiz vardı yeni yeni geçiyor bugün 3 aylik olduk, gazini çıkarıyor ama kakasını yapalı 3 gün oldu sık sık emiyor halbuki
48sibel Mavi3475 teşekkür ederim 🫶 vallahi doktora da götürmedim en ufak şeyden tahlil istiyorlar delik deşik ediyorlar küçük bebekleri ama kabız olsa ikinirdi diye düşünüyorum
rosatue 48sibel Bir çocuk Gastro uzmanının yardımı dokunabilir. 3 gün sorun değil anne sütü alıyorsa ama ben yaşamış biri olarak fazlasını asla tavsiye etmem. Midede besinler birikme yapıyor ve zamanla soruna çeviriyor.
Mavi3475 48sibel Aynen gerek yok doktora bunu bana Prof.Dr söylemişti kiloya veriyor yediğini yapar merak etme zaman geçtikçe bütün düzenleri değişiyor
Merve-metin 48sibel evet bebek çünkü artık yenidoğandan çıkıyor bağırsakları normale dönüyor oda zorlanıyor emin ol ama böyle böyle alışacak bebeğim dünden beri kakasını yapamıyordu az önce yaptı ensesine kadar çıktı
48sibel rosatue kusuyor gunde bir kaç kez devam ederse bir doktora götürmekte fayda var🫶 teşekkür ederim tavsiyeniz için 😊
rosatue 48sibel aa öyleyse hiç aksatmamak lazım. Bazı bebeklerin bağırsakları daha yavaş gelişiyor. Eğer doktorunuz onaylarsa nbl probiyotik damla işinize yarayabilir
48sibel Mavi3475 evet birkaç kişiden öyle duydum vücuduna siner diyorlar , bagirsaklar düzeldikce normale dönüyor demek kii çok şükür 😊
48sibel Merve-metin evet yaa o da kötü oluyor yapmıyor yapmıyor bi yapti mi heryer göle dönüyor baştan aşağı soy artık 😂
Merve-metin 48sibel aynen öyle baştan aşağı soymak zorunda kalıyoruz zaten soyunup giyinmeyi seven bebek değil giyinene kadar kıyafet kopuyor 😂
48sibel Merve-metin ayy benimki de hiç sevmiyor birseyi hep sınırlı hep huzursuz kızım çok usluydu.Bununla ne yapacağım bilmem sizin bebek kac aylik 😊
Merve-metin 48sibel oğlum var inat ve çok huysuz sürekli herşeye ağlıyor ne zaman düzelir hiçbir fikrim yok 2 aylık henüz ☺️
48sibel Merve-metin benimde erkek ya benimde 3 aya yeni girdi dün çok sinirli huysuz ne zaman düzelecek fikrim yok çok da gazlı ömrümden ömür gitti çok yorgunum yaa bıraksalar günlerce uyumak istiyorum
Merve-metin 48sibel ayyy bende günlerce uyumak istiyorum uykuya hasret kaldım resmen bebeğim aslında gazlı değil ama inanılmaz huysuz ve sinirli 🤦♀️ bazen gün içinde boş yere o kadar çok ağlıyor ki huysuz virjinle yarışırsın diyorum oğluma
Merve-metin 48sibel gündüzleri bazen saatlerce uyuyor bazen asla uyumuyor günü gününe uymuyor özellikle akşam 7.30 olduğunda çocuğa bişeyler oluyor asla uyumak istemiyor uyutana kadar canım çıkıyor ağlıyorum bazen o noktaya geliyorum araştırdığım kadarıyla 4.ay itibariyle düzeliyorlarmış inşallah düzelirler 🙏🏻