Merhaba hanımlar hamileliğimin ilk ayından beri burdayım bende paylaşayım 13.günüm bugün
Başından beri hep normal doğumu istiyordum yaşım baya küçük burdaki en küçük annelerden olabilirim korksamda hep normal doğum istedim. Ama herşey bazen istediğiniz gibi gitmez 35.haftamda düzensiz sancılarımın gelmesiyle işin ciddiyetini anladım daha sonra bu sancılar gün geçtikçe artmaya düzene girmeye başlamıştı neyse apar topar hastaneye gittim 5 gündür sancı çekiyodum artık ve nişan da gelmişti hastanede açıklığıma baktılar 1 cm benim şuan haftamın çok erken olduğumu doğumun başlamaması gerektiğini söylediler hastaneye yatışım yapıldı ilaçlar verildi daha sonra 38. haftama yeni girdiğim sıra suyum geldi bi anda sızıntı şeklinde ve sancılarım tekrar başladı nstde 70 i gören 10 dk da bir gelen sancılar açılmam hala 1 cm ve benim kanamam gelmeye başladı
orda öyle çaresizdim ki anne yalvarıyorum söyle artık beni alsınlar ameliyata alsınlar dedim çünkü neredeyse 2 haftadır doğum sancıları çektim ve doktor da bunun doğuma hazırlık sancıları olduğunu suyum çok fazla olduğu için böyle olduğunu söylemişti .
Her neyse 12 saatin sonunda sezeryan için hazırlığım yapıldı belden uyuşmalı istedim ameliyata alındım belimden vurulan iğne hayatımdaki vurulduğum iğnelerin en hafifiydi elimdeki damar yolu on kat daha fazla acıdı ayaklarım uyuştu ama böyle hala uyuşmadığımı düşünüyodum söyledim ve başladılar o karnımdaki ilk kesiyi hissettim yani atıldığını acı olarak değil ve ben aşırı panikledim panikledm paniklediiim ve daha da karnımdaki çekiştirmeleri kesileri derinden hissetmeye başkadım sanki midem bulandı söyledim onun için ilaç yapıldı sakinleştirici istedim tansiyonum öyle bi düşmüştü ki kollarımı oynatıyodum sürekli hayatımda ilk kez ameliyata girmiştim bu herkeste böyle olmayabilir ama ben gerçekten çok korktum neyse bebeğimi gördüm o an çok çok çok sakinleştim ama sakinleştiricinin de kafası var tabi gözlerim doldu onu izledim kokladım o gitti o kadar sabırsızdım sürekli
bitti mi bitti mi diye soruyodum 😂 ben sezeryan taraftarı olmamıştım ama bazem istediğiniz gibi gitmeyebiliyo ben genel olmayı isterdim ama o zamanda o güzel anı kaybedebilirdim bundan sonra suda doğum istiyorum hayırlısı
Bi kaç güzel bişey söylemek isterim ameliyat oldum odama çıktım baş ağrım zerre olmadı bebeğimle ilgilendim ilk yürüyüşü desteksiz yaptım çünkü çok azimliydim eve geldim 3. günümde bi yerden destek alarak 4 ve 5. günğmde desteksiz kalkmaya başladım şuan 12.günümdeyim ve hiç ameliyat olmamış gibiyim eğiliyorum evdeki tüm işlerimi yapıyorum herşeyimi kendim hallediyorum zaten evde tek başımayım günün büyük kısmı hamile kaldığım kilodan daha da aşağıya düştüm hareketlilikten süt konusu da benim hemen gelmişti bu şekilde 🤗
sorularınız varsa alabilirim 🙃