Benimde ilk gözümde uçuşan cisimler görüyorum sonra göz ağrısı çok şiddetli baş ağrısı oluyor birde mide bulantısı 2-3 defa oldu doktorum kardiyoloji bölümüne yönlendirdi gittim bir şey yok kadın doğum doktoruna git tekrar yaşarsan dedi doktorum idrarım da protein kanım da bir şey çıkmamıştı yaşadığım tansiyon mu sizinde böyle mi oluyor tansiyon aleti de almadım bu postu görünce sormak istedim