Ayssa202 Kızlar en son 24 martta pik olmuştu bugün tekrar koyulaştı ikinci yumurtlama mı yoksa hamilelik mi
Ask45 Ayssa202 bugün çatlamanın 9. Günü hamilesin yüksek ihtimalle gebelik testi yap canım arkadasımında böyleydi
DuruDefne_mommy Ayssa202 hamile olma ihtimalin olabilir canım bende bu şekilde öğrendim profilime girip bakabilirsin 27.gün pik görmüştüm adetime 1 gün vardı adet günü tekrar yaptım kopkoyuydu ve hamileyim 🌸
Ask45 Ayssa202 saaç kaç gibi yapıyosun testlerini canım bu arada bende takip ediyorumda benimde koyu gidiyor 7. Günü çatlamanın
arven000 Ayssa202 hamilelikte olabilir,olmayadanilir. Test yapmanız lazım. Dün haşka bir sitede bir kızın kopkoyuydu test yaptırdı negatif çıktı. Başka bir konuda koyu olanın da pozitif çıkıyor.
Ayssa202 Ask45 canım bugün rastgele yaptım 15:00 3 4 gün 11 de yapmıştım yumurtlamadan sonra önemsemedim ama yarın ilk idrarla gebelik testi yapacam yada 15:00 bu testi
Ask45 Ayssa202 yap canım arkadasımda 10. Günü pik gördü ama koyulaşmaya devam etti 9. Günün sabahı ilk idrarla test yaptı ve çıktı 10. Gün kan testi yaptırdı 24 cıktı
Ayssa202 Ask45 ay inşallah ederim tabi ki şubatta kimyasal geçirdim teste bile cesaret edemiyorum o kadar kötü bir durum ki