Tuba06_06 Şubat ayında boş gebelikten kürtaj oldum aynı şekilde göğüste sızı ağrı vardı bat 7 Nisan dün test yaptım negatif resmen çok zorlamayan ama yüzümüde guldurmeyen bir sızı var bunu yaşayıp gebe oldugunu öğrenen varmı acaba
Gul1402 Tuba06_06 kuzum cok geçmiş olsun önceki hamilelikte kanama gibi boş gebelik belirtisi var mıydı acaba. Bende sadece göğüs ağrısı belirtisi vardı öyle anladim hamile olduğumu
fehuvenus Tuba06_06 Ben de benzer bir şey yaşadım. Geçen ay kimyasal gebelik geçirdim. Normalde adet öncesi göğüs ağrısı yaşamam sadece o ay yaşamıştım. Bu ay da aynı göğüs ağrısı olunca kesin hamileyim dedim ama maalesef adet oldum. Acaba sağlıksız gebelik sonrası hormonlar mı değişiyor bilmiyorum
Tuba06_06 Gul1402 boş gebelik olduğuna dair hiç bir belirtim yoktu sadece gebelik belirtilerin vardı kürtaj oldum zaten kendi kendine düşük olmadi