Annemin rahimi ve yumurtalıkları yaklaşık 10 sene önce alındı bu sabah aniden bacaklarından kan süzülmesi yaşamış biraz aktıktan sonra tamamen kesilmiş bidaha hiç olmamış doktora gitmeye ikna edemedim bi daha olursa giderim dedi ama içim hiç rahat değil neden kaynaklanmış olabilir içinizde anlayan biri vardır inşallah