mrsdoruk
Merhaba deneyimli-deneyimsiz anne adayları ☺️
Malumunuz ilk gebeliğimi yaşıyorum. Neler alınmalı alınmamalı hiçbir fikrim yok açıkcası doğumum da en geç temmuz ayında olacak ona göre ne alabilirim ?
Bir de bebek arabası önerisi istiyorum 3 tekerlekli ve yüksek olarak bakıyorum açıkcası kızlar. Şimdiden teşekkür ediyorum ☺️