Ewet erken gelmeye niyetlenip sonra dursunlar diye ugrasinca bize küsüp gelmeyen bebelerin garip analarının postu olsun buda 😂♥️27 de riskten 34 e kadar yattim . Ve Kalktigim an Sancılarım çıktı yüksek gelmeye niyetliydi 37 de düzenli kasilmalarim başladı ve korkudan galiba dogurmadim hala 😂😂Sizlerde durumlar nedir ?