Kızlar 25-26 mart günü yumurtlama ve çatlama günümdü güzel değerlendirdim. Bu günlerden 3 gün sonra bende kasık ağrısı/batması, bel ağrısı, mide yanması, meme hassasiyeti başladı. Reglime 8 gün var tutmuş mudur? Sizlerde böyle belirtiler yaşayıp hamile olduğunu öğrenen var mı?