Petrikor1 Bugün tam 12 haftalığız ve doktor kontrolde erkek dedi. Daha çok erken olduğu için sonradan değişme ihtimali var mı. Başına gelen oldumu acaba?
Minikeller38 Petrikor1 ilk oğlumda 13 haftalıkken pipi görmüştük hatta dr büyütüp bak annesi demişti şuan 2. Ye gebeyim 13 haftalığız daha göstermedi ama doktor ve il farklı tabii burdaki doktorlar 16 dan sonra söylüyormuş diye duydum . Beklemedeyizz 🥰
Arzu19988 Petrikor1 12+1erkek dendi 100/100demedi Ama. 17haftada net eekek dedi yanilma olmadi bende yani
OmerNfs Petrikor1 sağlıkla kucağına almayı nasip etsin rabbim 🤲 bende 12 hafta öğrendim cinsiyetlerini ama benim fetal DNA testi yapıldı ordan biliyoruz değişme ihtimali 0 çünkü DNA ve kandan bakılıyor yurtdışında yapılan bir tahlil
Kumsalin_Annesii Petrikor1 12. Haftada %95 erkek dedi. 16 da kız gibi dedi 21. Haftada detaylı ultrasonda net olarak kız olduğunu öğrendik 😂
Burcak61 Petrikor1 bana oğlumda 10. Haftada erkek dedi ve oğlum oldu erkek kendini çabuk belli ediyor
Burcg Petrikor1 Ultrason cihazı gelişmiş iyi bir cihazsa ve doktor tecrübeliyse doğru çıkıyor benim 12. Haftaya girer girmez erkek dedi zaten ultrasondaki görüntüde çok netti ve erkek olduğu kesin şu an🩵
gunaynur22 Petrikor1 Ben 11+5 te erkek olduğunu öğrendim. Her kontroldede hala öyle olduğu söyleniyor. Kardeşim benden 3 ay geride onun bebeği 11+4 te erkek denilmiş ama 12+6 da kız dediler. Yani değişebiliyor sanırım
Sevgikaya1525 Petrikor1 11 hafta da erkek denildi ve erkek değişmedi cnm kızın yanılma imkanı varda erkeğin yokmuş yanılma payı
nevanur_srt Petrikor1 bana 14. Haftada erkek 16. Haftada kız gibi denildi daha henüz bekliyoruz net cinsiyet için 😂