Meleklerim 13+1 temmuz sonu annesiyim ve bgn öğrendim oğlum olacakmış 2. Yavrum ilki kız çok mutluyum 😍😍
Babyseymen Meleklerim sağlıkla kucağına al cnm allah uzun ömürler versin bende tam 13+1 de öğrenmiştim bizimd erkek