Bgk123 Kızlar batman merkezde gidip açık havada masa sandalye atıp oturabileceğimiz güzel bi yer var mı
Mucizelereinan1 Bgk123 merhaba merkezde istiklal parkı var çok güzel orayı tavsiye edebilirim çay kahve alabileceğiniz yerler mecvut küçükte olsa bi deresi var memnun kalırsınız
Alya05 Bgk123 yaşam parkı adliyenin yanında Külliyenin yanında yeni bi park açıldı Karabağ parkı var İstiklal parkı var orayı pek sevmem baya kalabalık Alyans düğün salonu yanında bi park daha var ismini hatırlayamadım