kubyus kızlar nerdeyse 8 aylık gebeyim benim çevremdeki kişilerin bazılarında hamileliğin son aylarında göğüslerinden süt geldiği olmuş ama benim göğüslerde hiç şişlik vs birşey yok biraz büyüdü ama bu sütümün olmadığı anlamına mı geliyor acaba
Marsilyasabunu kubyus lütfen böyle yapmayın inşallah sütümüz olur ben de 35 haftalığım ama olmazsa da dünyanın sonu değil bir sürü çocuk bu şekilde büyüyor bu kadar düşünüp kendinizi üzmeyin
Merve2496 Bende 38 haftayım yarın bende de hiç bişey gelmedi hala dediğiniz gibi şişlik falan da yok sadece biraz büyüdü . İnşallah sütümüz vardır ya da hemen gelir sonrasında🌸
kubyus Marsilyasabunu doğru diyorsunuz inşallah hepimiz sağlıkla çocuklarımızı kucağımıza alalım ❤️🙏🏻
a-b1 kubyus bence onla bi alakası yok illa ki gelecektir takmayın kafanıza. Benim 20 haftalıkken gelmişti doktor şaşırmıştı erken gelmiş bayağı demişti
KLORAKHANIM kubyus hamilelikte süt gelmesi erken doguma neden olabiliyor övünülecek bir şey degil :) normali plasenta vücuttan ayrıldığında gelmesi