Papatyakiz ElifUner beta 2.40 çıktı doktor gebelik yok dedi ve banada bu ilacı verdi bugün 7 gün oldu reglim gecimesi aksama bende baslicam ilacı içmeye aşırı derece suan bel kasik ve sırt ağrım var. Bu ilacı kullanmaya başlayınca reglin gelir dedi bakalim bende baslicam yan etkisi oldu mu başka canim ?
Papatyakiz ElifUner 2.40 çok düşük gelmedi açıkçası bana o yuzden gebelik olabilir mi diye hala umutluyum🙈
ikball1 ElifUner bende bugün başladım da 23 gün gecikmeyle birlikte 5 gün lekelenme oldu devamı gelmedi doktor ondan yazdı İnşallah gebelik oluşmustur sizede
ElifUner Papatyakiz Ben gebelik oluşursa tutunması için kullanmış, henüz bekliyorum işte. İlaç bende yoğun kasık krampları, bacak ağrısı, göğüs hassasiyeti, ara ara mide bulantısı yaptı. Biraz ağır bir ilaçtı bana göre. Tok karnına içmeye bak.
Papatyakiz ElifUner Akşam yemekten sonra içeyim bende o zaman çok sağol canim 😘 İnşallah hayırlısı olur hakkımızda 🤲🤍
ikball1 ElifUner ne zman yapicaksiniz tahmini adet gününuze kaç gün kaldı merak ettik bi an önce yapın
ElifUner ikball1 Dün akşam erken gebelik idrar testinden yaptım negatif çıktı, adet günümün geçmesini bekleyeceğim o yüzden :( 12 Nisan adet tarihim.
ElifUner Kızlaaar günaydın, dün gece hafif pembemsi krem tonlarında akıntım geldi, bu sabahta biraz vardı. Yerleşme mi yaşıyorum sizcee?