Kızlar sorum başlıkta,
Bana garip gelenleri yazayım sadece bu günümü yazayım hatta.
Gece 2 de kalktım eşim sabah işe götürsün diye köfte yapayım dedim o saatte kalktım dondurma yedim açlıktan midem bulanıyordu 29 yaşındayım bu yaşıma kadar açlıktan midem bulandııgını bilmem neyse saat 10 da sabah kalktık kahvaltı yaptım ve kahvaltıdan sonra bile açlıktan midem bulanıyor gibi hissediyorum, saat 1 oldu 4 tane mandalina yedim tatlı tatlı normalde aklıma gelmez meyve yemek ama açım yani
Doktora gittigimde 7 haftalık hamileyken 50 kiloydum ve doktor dedi bu kadar zayıflık bu yaşta şeker olabilir dedi tedirgin oldum bu arada kızımda da yaşamadım böyle bir şey