Miinniik xkelebekmis bunun net bir değeri yok diye biliyorum ilk gebeligimi adetim 5 gün geçince 400 değerle öğrendim ikinciyi adete 4 gün kala 2100 değerle öğrendim geç döllenme vs etkiliyor değeri sanırım
Esraa00 xkelebekmis 4+4 tü sanırım 2500 le öğrendim ama beta herkeste değişir kafana takma düzenli yükseliyorsa sıkıntı yok
Gulsenn-0 Ben 4+1 deyim bugün kan verdim 280 çıktı düşük gibi geldi bana da. üste çıksın diye yazıyorum bilgisi olan varsa
mucizemom8 Gulsenn-0 böyle şeylerle canini sıkma bence benim de ilk gebeliğim de 6 haftalıkti beta 1000 ikinci gebeliğim de 5 haftalıkken 5000 Üçüncü de gecikmenin üçüncü günü kan verdiğim de beta 500 kişiden kişiye hatta her hamilelikte bile farklı olabiliyor
Miniginannesiiii1111 Gulsenn-0 betadan hafta belirlenmez siz güzel artıp artmadigina odaklanın içinizi rahat tutun ben ilk 55 ile ogrendim siz artışa bakın
Gulsenn-0 mucizemom8 benimde ilk gebeligimde adet günümdü 674 çıktı ikincide adet günümdü yine 1200 çıkmıştı buda dün adet günümdü 280 çıkınca acaba kimyasal falan mı diye dönüp duruyor aklımda. Hayırlısı olsun artık
mucizemom8 Gulsenn-0 hakkınızda hayırlısı olsun inşallah sağlıkla ilerler sağlıkla kucağına alırsın 😇
xkelebekmis Gulsenn-0 daha çok yeni doktor eşime bir haftalık demiş ben sadece kan vermeye gittim doktora orda hamilelik 108 çıktı ertesi gün söylemiş haftaya gelin bakalım demiş yarın doktora gideceğim
EsoMom_ xkelebekmis hiç takılma benimde adet günümün 2. Günü 31.81 dördündü gunu 119 çıktı normal canım 🥰🥰
aleynasemih 4 gün gecikmeyle 4+2 gözüküyor ve 17.90 çıktı geç döllenme olsa gerek düzenli artış takibi yapmak gerekiyor sanırım🥲🫶🏻
Leyla210 xkelebekmis beta yükselişi kişiden kişiye değişiyor 5+2 de 10400 dü benim yüksek diye çok korkmuştum.