Ben 2 emzirme atleti 4 emzirme sütyeni almıştım şuan havalar serin gittiği için atletleri daha çok kullanıyorum birini kendi bedenim birini bi beden büyük almıştım sütyenleri de o şekilde. Şuan 1 haftalık anneyim büyükler daha rahat hissettiriyor doğumdan sonra süt dolduğu için bence büyük almanız daha iyi olur.