Izmir şehir hastanesi doğum yapan varmı
Hazalkrts 9 eylüle gidiyorum
Hazalkrts Bende orda düşünüyorum doğumu nasıl acaba
Hazalkrts ben berbattı
Hazalkrts tek kelime ile berbat evde doğur daha iyi
Smr35 bende orda olmayı düşünüyordum kötü mü çok
Siibell Aynen sakın gitmeyin
O hastanede ne doğum yapılır nede hastayken muayeneye gidilir yerlerdeee.
Bahar77777 neden acaba deneyiminizi paylaşırsanız çok sevinirm
Sehir hastanesinden mi bahsediyosunuz yoksa dokuz eylulmu hangisi kötüydü