Deleted33000 Kızlar Konya Akşehir’de devlet Hastanesi’nde ilgili doktor tavsiyesi olan varmı siz hangi doktora gidiyorsunuz ben artık oraya gitmek istiyorum doğumu orda yapacağım insallah
Esmaaaaaaaaaaa Deleted33000 nevin hoca da yattım. İzne geldiğimde rahatsızlandım . 1 hafta yattım çok ilgili alakalıydı
Innerglow Deleted33000 bu post çok iyi olmuş takip e aldım bayanlar çünkü Akşehir de doktor arayışındaydım süper oldu nevin hanım peki eşleri alıyor mu yanına biliyor musunuz
Deleted33000 Esmaaaaaaaaaaa AA bende ona gidiyorum iki kontroldur evet çok ilgili siz neden yattiniz hastanede
Esmaaaaaaaaaaa Deleted33000 şuan 38+3 deyim , başka bir yerde yaşıyorum o zaman ailemin yanına ziyarete gelmiştim. Çok şükür kontrol altında tamamladık süreci ama dediğim gibi nevin hoca o zaman çok yardımcı oldu
arzusss000 Latife Nevin❤️ çok tatlı 28.haftadayım yaklaşımı iyi güzelce sıkılmadan anlatıyor azarlama, kibirlenme vs. yok
Deleted33000 arzusss000 evet bende memnunum ondan iki defadır ona gidiyorum inşallah doğumu da orda yapacağım doktor gitmiyor degilmi doğuma normale
Deleted33000 Esmaaaaaaaaaaa sevindim canım senin zaten doğum zamanında gelmiş yani sağlıkla ve kolaylıkla kucağına al inşallah 🥰
arzusss000 Deleted33000 o konuda bilgi sahibi değilim maalesef benim zaten sezaryen olacak ilki de öyle olmuştu
arzusss000 Deleted33000 benim eşim her defasında giriyor. Sıra bana geldiğinde eşinizi çağırabilirsiniz diyor sekreteri kapalı bir kız ismi neydi unuttum
Deleted33000 arzusss000 evet kapalı çok tatlı biri oda ay bilseydim eşimi de cagirirdim bende neyse ayın 28inde tekrar gideceğim ozaman eşimi de çağırırım