Erel Allahım neden bu kadar çok arttı bu olay yaaa nedennn 😣 ne kadar çok duyuyoruz artık kalbi duran bebekleri. Ne oluyor bize anlamıyorum gerçekten. Ben 2015 te en ufak bir sorun yaşamadan hamilelik geçirdim ve doğurdum kızımı. İnanın yoktu bu kadar kötü şeyler. Doktor bile söyledi bana bunu. Bende Kasım ayında kürtaj oldum ikinci bebeğimi kaybettim kalbi durdu. Başından beri sorunlu bi gebelikti. Ben hiç adet olmadan üzerine hemen hamile kaldım. İnşallah hakkınızda hayırlısı olsun üzülmeyin yine olur Rabbim kucağınızı boş bırakmasın 🙏