MomFunda öncelikle geçmiş olsun canım 10 haftalık başladı günde iki defa fitil 3 defa iğnemi vurdum dördüncü ayın sonuna kadar devam etti kanamam ve sadece tuvalete kalktım kimsem de yoktu kan sulandırıcıyı bana ilk haftalarda bıraktırdı doktorum ozaman kanamam yoktu doktorunuza ulaşabilseydiniz keşke ben en büyük şansım doktoruma ulaşmak oldu ve beni asla başka yere yönlendirmedi benden uzaktaydı çünkü kendisi bana dediği tek şey eğer başka yere gidersen bu kanamayla seni direkt kürtaja alırlar sakin ol sakin kal dedi ben 3 kaybımı da aynı şekilde yaşadığım için herşeyin bittiğini düşündük taki doktoruma gidene kadar çok şükür duruyorlardı🤲 şimdi 1 buçuk ayımız kaldı doğuma 🤲ama hangi doktora gittiysem yaşamaları mucize dediler o kanama ve parçaların resimlerini görünce rabbim sağlıkla kolaylıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲 hepimize 💕💕🫂🫂🫂