Elome Canım benimki de 16 Şubat’ta oldu en son daha da yok kan verdim geçtiğimiz pazartesi 2.4 çıktı değer perşembe verdim 2.7 çıktı araya Bayram girdi daha da gitmedim inşallah haftaya pazartesi özele gideceğim artık adet de olmuyorum hamilelik de yok anlamadım valla bende ya.