İlk doğumu normal yapıp ikinciye hamile iken 38 haftada vs çatı muayenesi yaptıran var mı ilk normal doğum diye ikinciye de çatı muayenesi yapılıyor mu yoksa ilk normal olduğu için ikinci de norml olur diye yapmayan oluyor mu cuma günü randevum var ilk doğumu normal yaptım çatı muayenesi yaptırmak istemiyorum aslında ilkini normal doğurdum ikinciyide dogururum diye düşünüyorum yaptırmak mecbur mu acaba bilgisi olan var mı
Güzel bir şekilde anlatamadım galiba