Kızlar ovülasyon testine başladım bu ay. Normalde 29,31,35 günde bir adet görüyorum. Bu ay 13. günden ovülasyon testine başladım 19. güne kadar çizgiler silikti 30 martta koyulaşmaya başladı ayın 1 ve 2 sinde daha koyu dün sorduğumda yumurtlama diye düşündük ama bugün de koyu çıktı. Sizce bu yumurtlama mı yoksa Ovülasyon testinde gebelik belli olur mu? 9 gün kaldı tahmini adetime 22 gündeyim bugün. Bu ay adet bittiği günden beri 2 güne bir ilişki oldu. Yumurtlama erken oldu diye düşünüyordum koyulaşma 30 martta yani 19. günden koyulaşmaya başladı çünkü sizce 3 gün üst üste koyu çıkması hamilelik olabilir mi?

Bu dün 1 Nisan

Bu da bugün 2 Nisan
3 hafta oldu son adete sizce test mi yapmalıyım ne yapmam lazım?