Merhaba kızlar.
Ben okul öncesi öğretmenliği okuyordum fakat bazı şartlardan devam edemedim, devam etmek nereden baksanız 3-4 seneyi bulacak. Bende bu sürede açıktan bu bölümü okumayı düşünüyorum. Okuyan, bu mesleği yapan bacılarım varsa bilgi verebilir mi? Memnun musunuz, çalışma şartlarınız nasıl?