Yksles Merhaba kızlar 13 haftalıkken kan verdim ama sonucu böyle cıkmış az cok anlayan varsa yorumlayabilir mi
Denizcik34 Bende 30 yaşındayım 70 lerde çıkmıştı bu sonuc 20 yaşlardaki iki kişinin çok daha düşük çıkmıştı acaba yasa bagli mi çıkıyor biliyorum bende merak icindeyim