Merhaba 13şubatta beta 440 idi 18şubatta düşük yaptım.17martta 3gün süren ince bi kanama lekelenme oldu . 29martta kanama tekrar olunca doktora güttim 6haftalık gebesin dedi bu nasıl bi iş anlamadım üstelik 10 martta kan testim negatifti ! Doktorum 29martts 5gün snra gel kalp atışını duyarsın dedi benimşe benzer şeyler yaşayan oldu mu bugün doktora gideceğim