1sen1ben1debebek Kızlar Antalya’da gittiğiniz ve memnun kaldığınız özel hastane var mı?14 haftalığız cinsiyet öğrenmek için gitmek istiyorum belli olur mu sizce özelde söylüyorlar diye duymuştum
Zge12 1sen1ben1debebek canım ben Vitale hastanesine gidiyorum Mehmet Taner kılıça memnunum ilk doğumumdada onun hastasıydım şuan 13.Haftalık hamileyim 12. Haftamda cinsiyet tahmininde bulundu
tugcebaby1 Vitaleye gidebilirsin hem çok uygun diğer hastanelere göre hemde renklıde bakarlar gösterirse esra ünal hakan rıza var oda çok ilgili
1sen1ben1debebek tugcebaby1 güncel muayene fiyatını biliyor musunuz peki ? 1-2 yeri aradım 3000 civarı istiyorlar 3 hafta önce 1700 liraya muayene olmuştum açıkçası fazla geldi biraz
1sen1ben1debebek tugcebaby1 canım Esra Ünal’a muayene oldun mu hiç Hasan Bayar’a gitmiştim sezaryen için gün verdi ama ne ben memnun kaldım pek ne de başkaları?Tavsiye ettiğin başka doktor var mı Mehmet taner harici yer yok çünkü onda
Bzkrt tugcebaby1 doktorunuz kimdi acaba? Ben 14 haftalıkken gittim söylemediler şehir Hastanesi’ne randevu aldım o zaman 16+3 olcam cinsiyet söylerler mi sizce?
tugcebaby1 Bzkrt söylerler pozisyon gösterirse aslı gül metinyılmaz özelde pozisyondan göstermedi şehir hastanesinde gösterdi
Zge12 veekbra vitalede şuan 1250 tl güncel fiyat 10 ilk muayeneden sonrada 10 gün içinde ikinci kontrol ücretsiz oluyor