babyandmommy benim ilk oğkumda 3 hafta kafa ilerdeydi karın çevreside 2 hafta gerideydi çok agladım kendimi mahvetmiştim ama oğlum dogdu maşallah çok sağlıydıydıı . Önde geride olması çokta öenmli değilmiş . Doktorumda demişti önemli değil diye ama anne pskolojisi işte .