NurselenKutlu28 Kızlar yarın opu var ve benim karnımı o kadar şiş hissediyorum ki belim de felaket ağrıyo 😬
Asill01 NurselenKutlu28 ilaçlar şişkinlik yapıo canm opudan sonra dahada şişkinlik yaşanıor bilgin olsun fazla yumurta toplanırsa aşırı şişkinlik oluyor ben patlıorm sandım okdr şiştimki anlatamam rabbim kolaylıklar versin hersey güzel ilerlesin inşallah
NurselenKutlu28 Asill01 Evet ilaçlar yapıyo ama ben böyle ilk defa oldum bi önceki opuda karnımda sıvı birikmişti aynı öyle oldu kabızlık ve miğde bulantısı da var sizde de oldu mu
Asill01 NurselenKutlu28 ewt canm oldu kabızlık asırı sancı yaptı bide gaz yapıo bulantıda yapıo toplanan yumurta sayısı arttıkça agrı ve şişkinlikte okdr çok oluyormuş
NurselenKutlu28 Asill01 Tek istediğim bir an önce yarın olsun benden de çok yumurta toplanıcak biliyorum pcos var doktor önden söyledi bu benim üçüncü opu ama hep opudan sonra böyle olurdum şi di opudan önce böyle oldum
Asill01 NurselenKutlu28 banada pcos diyebiliriz yumurta sayın cok demişti opudan önce inşallah fazla yumurta toplanır ve hepsi döllenir inşallah taze transfermi olacaksın
NurselenKutlu28 Asill01 Yok canım taze transfer değil zaten genetiğe göndericez embiriyoları zaten çok yumurta olunca kan değerlerim yükseliyor o yüzden taze transfer olamıyorum şimdi gene büyük ihtimalle ohss olucam inşAllah olmam ama yaaa çok ağrılı bir süreç