burshka Bu haftada normal mi sizce normalde kıpır kipir içimden çıkacak gibi hareket ederdi bu arada çok sigara içiyorum etkisi var mı beni yargılamayın lütfen eşim hapiste aşırı stresliyim çok kafama takıyorum ağlama krizimi anca sigara geçiriyor
obli burshka hareketlerinde belirgin bir azalma varsa acile gitseniz iyi olur. Doktorum hareketlerinde azalma olursa gel demişti
Ayse3434ay burshka bır doktora başvur bana azalırsa acıle gel dedıler kordon dolanması Olabılır demustı
burshka Ayse3434ay ya çok minik yavaş sanki ilk haftalardaki gibi hareketleri ama dediğiniz gibi biraz daha kontrol edip giderim umarim Bi sorun yoktur