Bu gün doktor kontrolüne gittim. Sadece karnımdan baktı bebeğin baş gelişi, iri bebek değil rahat doğururuz falan dedi. Bir de fitil verdi. Hem iltihap filan varsa temizlemesi için, hem de doğumu kolaylaştırırmış, kesi falan olmazmış. Böyle bir fitil verildi mi size de bu haftalarda?