lnbahar Kızlar testim aşırı silik çıkmıştı, bugün tekrarladım ve hamileyim. Yazanlara çok teşekkür ederm güzel dualarınıza, Allah isteyen herkese nasip etsinnn😍🙏🏻
lnbahar aryasal3429 aynı böyleydi canım benim de profile gir bak fotoğraf atmıştım, 3 gün sonra tekrarla bakalım inşallah vardır
lnbahar Nurbl hiç ağrım olmadı canım belirtim de olmadı açıkçası. Yumurtlama gününü Ovulasyonla takip ettim ama ağrı olmadı
Esmasin Bende böyle netleşene kadar tekrarladım dün kan verdim 259.73 çıktı sende kan ver canım hayırlı olsun 🥰💖