@irmikhelvasi malesef canım tekme değildir bide şuan göğüs kafesin altında değil bebegin cok asagilarda bende 12 13 lerde kıpırtı hissesiyodum asagilarda karar veremiyodum sadece nerde olduğunu tahmin ediyodum 20 haftada tekmeyi hissettim çok çok farklı bazı annelere kızıyoruz erken dediklerinde hissediyoruz diye ama doğru söylüyorlar kuzum bence bebeğini az çok hissedersin ama tekme değil umarim en kısa zamanda daha net hissedersin 😊 Mutluluğunu sizinle paylaşım bugün ilkkez karnımın dıştan hareket ettiğini gordum ve çok güzeldi 😍😍