aryasal3429 Kızlar adetim 4 gün geçti böyle çıktı ay gerçekten artık kafayı yicem benim adetim bırakın bi gün geçmeyi bi saat bile geçmezdi hep gününde saatinde olurdum bu arada rahim filmi çektim adetim bittikten sonra
Altin23 aryasal3429 canım teste göre yorum yapmıcam ama şunu söylemek istiyorum. Rahim filmi tüp kanallarını rahmi temizlediği için hamile kalmayı kolaylaştıran bir şey. Ben de rahim filmi den 3 gün sonra ilişkiye başladım takip eden ay hemen hamile kaldım. Düşün 31 Aralık’ta hsg çektirdim şu an 13+4üm ve doktor 28 Aralık tarihini son adet tarihi kabul ediyor o derece hemen tutmuş
aryasal3429 Testin yarısı oem Altin23 testin yarısı pembe gölge gibi kaldı kafam karıştı ya çok huzursuzum olsun artık istiyorum
Altin23 aryasal3429 testte bozulma da olabilir. Hsg sonrası takviye kullandık eşimle beraber. Eşimde sperm hareketi azdı ve actibiyol kullandı ben de özelde doktora sorarak yumurta güçlendirici pharma supralife woman kullandım. İkisi de sadece vitamin zararsız. Özellikle pharma supralife womanı tavsiye ederim
Busranur_mnts Erken gebelik testi de yapın kesin olur en azından belki rahim filmi sonrası gecikme yaşıyorsunuz eğer hala adet olmazsanız 3 4 gün sonra yine test yapın