Fatma2133 Kızlar aldınızmı kullanıyormusunuz yada memnunmusunuz ben huggy Rockie modeli aldım kargoda 3. Gebeliğim büyük rahatlık sağlayacağını düşünerek aldım inşallah öyle olur yoksa eşim bey bi sene susmaz boşuna aldın diye 😅
tugcesakzci Fatma2133 bebeklerin bazıları sevmediği için kiralamıştım 6 ay. İyi ki de kiralamışım 6 aydan sonra kullanılmıyor zaten. Benim bebeğim sevmişti, ama bebekten bebeğe değişebilir
Altin23 Fatma2133 ben de Elele amore 2 aldım bayram öncesi daha kargoya verilmedi ama ilk zamanlarında bebeğimle kendim ilgilenicem evde tekken işe çok yarayacağını düşünüyorum. O yatakta yatarken ben bulaştığımı yıkayıp yemek yapabileceğim. Hem müzik olayı da var pış pış sesini aç dönsün dursun 😂
Ecece440 tugcesakzci merhaba. Nasıl kiraladınız. Çok mantıklıymış gerçekten alıp satmaya çalışmak zor oluyor
tazecikanne_ Ecece440 internete bebek eşyası kiralama yazarsanız birkaç site çıkıyor. Size mantıklı gelen siteden detaylara bakabilirsiniz 🌸
tugcesakzci Ecece440 kiralamini diye bir sayfa var, güvenilir. Bir sürü ürün var içerisinde tavsiye ederim gerçekten bir bakın. Satın alma fiyatından daha uyguna gelmişti ve sıfır ürün göndermişlerdi