40+6 cuma günü doktor kontrolüne gitmiştim başından beri nst de sancim çıkmıyordu gene çıkmadı sadece o gün biraz nişanim gelmişti suyum vs gelmemişti açıklık çok az var dedi doktor ama suyumda azalma olduğu için yatış verdi akşam 9 da suni sancı verdiler saat 2 gibi sancilarim artmaya başladı arttıkça yataktan kalkıp squat yaptım Ilık suya girdim belimden aşağı aşırı derece de rahatlattı diyebilirim sancilarim o esnada resmen kayboldu arada bir nst ye bağlandım sancilarim git gide artmaya başladı en son suyum gelmeyince suyumu da patlattilar en son sabaha karşı gene sıcak suya girmek istedim baya artmıştı çünkü ağrılarım bu kez fayda etmedi o esnada dogum başlamış kusmaya başladım hemen çatala geçtik bebeğim in kafası gözüktü ama kendini ilerletemedi o yüzden iki kişinin yardımıyla göbeğime baskı uyguladılar benimde ıkınmamla birlikte bebeğimin kafası çıktı sonrası zaten kendiliğinden geldi evet suni sanciyla doğum zordu kabul ediyorum ama hemen ayaklanabildim bu arada benim acı eşiğim baya düşüktür eminim ben yaptıysam herkes yapar bugün 4 ncü günüm dikislerim çok olmasına rağmen kolaylıkla kalkıp oturabiliyorum en önemlisi çocuğuma yetebiliyorum bu çok büyük bir şey rabbim geri de kalan tüm hamilelerin yardımcısı olsun bebişlerinizi sağlıkla kucağınıza alin inşallah