17+5 im ama hiç bir şey hissetmiyorum. Sadece karnım biraz büyük gibi ama onun dışında eskisi gibiyim. Uyurken uyanırken sanki hiç hamile değilim. Hiç bir belirti, hiç Bir haraket yok. Bu durum beni tedirgin ediyor. Hamileliğim boyunca hiç mide bulantısı, baş dönemesi, aşerme, tiksinme vs de olmadı. Doğal mı acaba ya ?