Kızlar 27 martta 2 tane 3. Gün embriyo transferi oldum bugün transfer günü dahil 7. Günüm. Herhangi bir belirtim yok göğüslerim şiş ve ağır kasıklarım hareket edince falan ağrıyor biraz. Ama ben bunu taze transfere bağlıyorum. Opu yapalı bugün 11. Gün oldu onun da etkileri olabilir
Sizler ne alemdesiniz gelin dertleşelim sayfada yeniyim