Yildizim Yaprakkgzirm bel ağrısı dediler 37 gün oldu Doğum yapalı hiç bel ağrım olmadı. İğne yaparken hiç hissetmedim
Bilge123 Kesinlikle yapma bel ağrısından kurtulamaZsın bide kendi sancınla ıkınmak daha iyi diğer türlü sancın kesildiği için zorla ıkınıyosun