Seelinimo 17+3üm ama bebek bi hafta ileride gibi. Yani 18 haftalık gibiyim. Nefes darlığı yaşıyorum 2 adım atıyorum nefes nefese kalıyorum aldığım nefes yetmiyor normal mi ? Doktoruma danışmalı mıyım ? Çok pinpirikli bi gebe olmak istemiyorum .
Bir-anne21 Seelinimo benim ilk hamileliğim her ağrıda sızı da acaba normal mi diye doktoruma yazdım nefes darlığı da bebek büyüdükçe mide yukarı çıkar ve bebekte yukarıda olduğu için baskı uygular nefes darlığı mide yanması oluşur bu normal ama senin biraz erken başlamış kaç kilosun belki kilodan dolayı da olabilir
tugcesakzci Seelinimo bebek büyüdükçe nefes darlığı normal bende de oluyordu, çok içinize sinmiyorsa yine de doktorunuza danışın tabi
Gsrn Seninle aynı haftadayız 🧿 bendede aynı ben doktoruma sorduğum da hormonlardan dolayı sinüsler ödem topluyormuş o yüzden demişti ama sen yinede kendi doktırunada sor cnm ☺️
Deleted33000 Seelinimo o nefes problemi bende de var hemde çok baya 27+4 haftalığım bide grip oldum iyice tikaniyorum iki adım atamıyorum çok çabuk yoruluyorum haliyle son aylaromda napcam hiç bilmiyorum aynı boğalar gibi nefes alıyorum resmen😅😅
Bir-anne21 Seelinimo sigarayı bende içtim ama bende nefes darlığı yok 34 hafta olduğum için çabuk yoruluyorum sadece
Flwy34 Mutlaka göğüs hastalıklarına gidin derim 13. Haftada başladı aynı şikayetlerim ve pıhtılaşma değerlerim yüksek çıktığı için kan sulandırıcı başladım hala devam ediyorum ihmal etmeyin derim