Kızlar günaydınn 37+4 günlük hamileyim dün gecen bebek kendini vajinama doğru itiyor zorla tutuyorum o sırada aşırı yanma oluyor planlı sezeryan olucam ayın 14 dünde ama galiba erken geliyo doğrumu anladım? Bu doğum ola bilirmi? Çok korkuyorum şuan hazır hiss etmiyorum