Merhaba arkadaşlar. Benim ikinci gebeliğim. Yeni öğrendiğim için henüz doktora gitmedim . Folbiol 5 mg kullanıyordum ama dozu fazla korktum bir iki gündür atmıyorum. Tabi ki doktorum önerir bi folik asit ama ben 5 sene önce kızıma gebeyken doktor önerisi ile İMOM kullanmıştım. O zaman zor bulunurdu ama çok memnun kalmıştım açıkçası o marka hala aynı şekilde devam ediyor mu, kullananlar memnun mu, ya da şuan güncel önerilen markalar nelerdir söyler misiniz? İçinde balık yağı olan vitaminli bir folik asit takviyesi arıyorum. Doktorun vereceği bu şekil olmayabilir kendim alacağım