Sumeyyetopal25 msrhaba şimdi siz netten bakmışsınızdır ne demek diye korkmuşsunuzdur korkmayın her hamilelikte bi şeyler mutlaka oluyor doğumla geçiyor kolay değil canlı içinde canlı oluşması büyümesi :) o bendede çıkmıştı ilk gebeliğimde bu yanlış anlamadıysam protein kaçağı demek oluyor yüksek tansiyon vardı bende ben takip edip dikkat etmediğim için ilk gebeliğimde preklempsi (gebelik zehirlenmesi yaşadım ) ama ikinci gebeliğimde çok dikkat ettim sürekli tansiyonumu takip ettim maden sodasının bile tuzlusunu içmezdim bol bol yürüyüş en önemlisi stresiz pozitif gebelik geçirmeye çalıştım misler gibi hamilelik geçirdim sağlıklı doğum yaptım kızımda sağlıkla zamanında doğdu. Sizede sağlıklı keyifli gebelik doğum diliyorum. Rabbim en güzel şekilde nasip etsin 🌸